Dacă răspunsurile de mai jos nu te ajută, contactează-ne.

Întrebare De ce să mă înregistrez?
Răspuns

Calitatea de abonat îți permite accesul la o gama completa de informații și servicii cu ajutorul cărora:

· poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar să completezi mereu toate datele tale personale;

· poți urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit să suni la Departamentul de Relații cu Clienții din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp și bani;

Întrebare Cum mă înregistrez?
RăspunsÎn bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Crează cont” și completezi câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail și parola pentru noul cont. Apoi apeși butonul „Înregistrare” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.

Întrebare Cum comand?
Răspuns

Prin intermediul magazinului poți comanda online, cu plata prin transfer bancar sau prin card, produsele pe care le dorești. În dreptul fiecarui produs există un buton „Adaugă în coș” care îți va adauga produsul selectat direct în coșul tău de cumpărături.

Coșul tău de cumpărături actualizat permanent va aparea mereu în bara de meniu. Acolo poți:

· modifica cantitatea fiecărui produs comandat;

· vizualiza costul produselor alese;

· scoate un produs din coș (apăsând pe butonul roșu „șterge”).

În clipa în care dorești să finalizezi comanda, apasă butonul „Vezi coș”. Acest pas te va duce într-o fereastră în care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata și de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor ramane înregistrate în contul tău și nu va mai fi necesar să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă dorești să le schimbi (exemplu: o altă adresă de livrare).

Întrebare Comandă produse personalizate?
Răspuns

Comenzile personalizate presupun într-o primă fază comunicarea pe email a următoarelor detalii:

codul sau exemplul modelului pe care îl dorești personalizat;
cantitate dorită;
ce text vrei să fie scris în interior (fontul dorit, logo în format vectorial, aranjarea în pagină);
termenul de livrare dorit;
alte solicitări: alt tip de carton/plic, alte detalii ce țin de partea vizuală.

Întrebare Detalii importante pentru comenzile personalizate.
RăspunsTermenul de execuție și livrare este între 3 – 5 zile lucrătoare din momentul în care avem confirmarea pe email de Bun de Tipar pe macheta finală, în cazul modelelor de felicitări postate pe site-ul www.mink.ro. În cazul în care solicitarea presupune crearea unei noi imagini, ce nu se regăsește în oferta prezentă postată pe site-ul MINK, ne rezervăm un timp de livrare de până în 10 zile lucrătoare. Oferta de preț pentru astfel de produse va include și tariful pentru orele de design necesare execuției unei astfel de lucrări personalizate.
În cazul invitațiilor de nuntă dacă se dorește concepere a unui model unic, neexistent pe site-ul www.mink.ro, termenul de execuția și livrarea este de până în 30 de zile;
Se achită un avans de 30% în momentul în care lucrarea intră în producție;

Întrebare Pot comanda și prin telefon?
RăspunsDa, se poate. Numărul de telefon la care ne poți contacta este 0755.020.447, de luni până vineri, între 8.30-19.00.

 

Întrebare Cum se procedează cu comenzile?
Răspuns

Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, cu termen de livrare de 2 zile lucrătoare, în funcție de stocul existent.

Produsele personalizate comandate au termen de livrare de 3 – 5 zile lucrătoare din momentul în care avem pe email acordul tau de Bun de Tipar pe macheta personalizată.

 

Întrebare Care este valoarea minimă pentru care pot comanda?
RăspunsValoarea minimă per comandă este de 50 lei (TVA inclus).

 

Întrebare Prețul afisat este diferit de prețul real?
Răspuns

Prețurile produselor de pe site-ul nostru sunt exprimate în lei și includ TVA (în procent de 19% pentru produse și servicii).

Produsele personalizate pot avea alte tarife dacă se solicită folosirea altor materiale în producție, față de cele comunicate și dacă intervenția în modificarea imaginilor este substanțială. Prețul va fi comunicat ulterior pe email după ce ne transmiteți toate cerințele.

 

Întrebare Cum plătesc?
Răspuns

Pentru produsele achizitionate pe www.mink.ro ai la dispoziție următoarele modalități de plată:

· plată prin card bancar.

· plată prin transfer bancar, în contul RO40INGB0000999905623572, beneficiar MINK DIGITAL STUDIO SRL-D, pe bază de proformă/factura fiscală. Comanda va fi livrată în ziua în care banii sunt intrați în cont.

​plată ramburs la curier (caz în care se achită separat pentru acest serviciu 5lei+2% din valoarea comenzii).

 

Întrebare Cum se face livrarea?
Răspuns

Livrarea se face prin curierat rapid și Poșta Română (internațional).

Coletul va merge la adresa mentionată în comandă și va fi înmânat personal destinatarului de către curier.

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată. Este așadar important să ne comunici, în formularul de comandă, un numar de telefon la care curierul să te poată contacta în caz de necesitate.

Serviciu  Destinație  Plasare comandă Livrare comandă 
Curier rapid București/țară Luni – Vineri (comenzi plasate până în ora 16:00) ziua urmatoare (24h)
Luni – Vineri (comenzi plasate după ora 16:00) 1-2 zile (48h)
Vineri, după ora 16.00 și weekend Marți

 

Întrebare Care sunt tarifele de livrare?
Răspuns

București:

  • 13 lei (TVA inclus) – tarif calculat pentru colete cu greutate până în 1 kg . Pentru fiecare kg suplimentar se adaugă o taxa de 1.2 lei.

Național:

  • 20 lei (TVA inclus) – tarif calculat pentru colete cu greutate până în 1 kg. Pentru fiecare kg suplimentar se adaugă o taxa de 1.2 lei.

Internațional:

  • 45 lei (TVA inclus) – tarif pentru livrările în Europa, plic până în 500 gr (Poșta Română)
  • 80 lei (TVA inclus) – tarif pentru livrarile în Europa, plic între 501 gr – 1000 gr (Poșta Română)
    *Tarifele de mai sus NU includ taxa de ramburs (în caz că optați pentru plată ramburs, la valorile de mai sus se mai adaugă costul de 5 lei + 2% din valoarea rambursului).