E: contact@mink.ro | T: 0755.020.447

Politica de Retur

 

Politica de retur

În conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a returna produsele cumparate, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, în sarcina Clientului.

În cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achiziționarea altui produs, cu plata diferenței dacă este cazul, sau pentru rambursarea sumei plătite, excluzând cheltuielile de transport.

Clientul se obligă să notifice intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail contact@mink.ro) în termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor și/sau serviciilor. Clientului care a notificat MINK de intenția de returnare a produselor, îi revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate în maxim 10 zile lucratoare, în caz contrar, MINK considerând cererea nefondată/invalidă.

Clientul nu va putea să returneze produsele achizitionate și/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despăgubiri, în următoarele situații:

•    În cazul în care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intenției de returnare care depășeste perioada de 10 zile lucratoare, calculată din ziua lucrătoare urmatoare datei primirii coletului.

•    În cazul în care produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat.

Pașii de urmat pentru retur:

- Trimiteți o notificarea prin email la adresa contact@mink.ro cu detalii privind comanda/returul;

- După confirmare, trimiteți coletul prin curier la adresa str. Str. Opanez, nr. 19, bl. 79bis, sc. 2, ap.35, Sector 2, București;  Veți primi confirmare pe email cu privire la conformitatea produsului și rambursam banii în termen de maxim 15 de zile.

 

Clientul poate returna produsele achizitionate pe site ca fiind scutite de plata transportului, în următoarele situații:

-    Coletele prezinta deteriorări severe

-    Produsele au fost livrate greșit

-    Produsele prezinta defecte de fabricație

-    În acest caz, dacă stocul permite, se va face o înlocuire de produs și nu un retur.

Toate aceste clauze și condiții sunt prevazute în: Ordonanța nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță și Legea nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Sus